Reklamation

Reklamation

Der gives efter købeloven reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået, som følge af fejlagtig brug af produktet, almindelig slidtage eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.

Ved reklamation, fejl og mangler bedes du kontakte os via mail på mail@lenordic.dk – vi godtager ikke reklamationer som sendes retur, uden først at have været i kontakt med os.

For at kunne behandle din reklamation skal vi bruge følgende oplysninger fra dig:

– Dit ordrenummer.

– Billeder af fejl eller mangler.

– En kort beskrivelse.

– Billeder af emballagen (Kun hvis varen er defekt ved modtagelse).

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.